måndag 6 juli 2009

Retrospect/ Återblick


Retrospect

Thinking back, realizing, that the survival wasn´t the blessing that I first thought, is very painful. I have to re-consider my life in all aspects and see what really went wrong, when it went wrong and if I had had a posibility to choose another way...
I need to go deeper into this and find the answers. I will navigate very carefully into this and take my time!
- - - - - - - - - - - -

Återblick

När jag nu tänker tillbaka, inser jag att överlevnaden från olyckan inte alls var den välsignelse som jag först upplevde att den var. Det visar sig nu att det har varit en mycket smärtsam upplevelse. Jag måste nu ge mig själv möjligheten att gå igenom hela händelseförloppet för att försöka förstå vad som egentligen gick snett, när det hände och om jag vid något tillfälle kunnat handla annorlunda - kanske valt en annan väg....
Jag måste försöka analysera detta på djupet och finna svaren vilket kan ta tid. Kanske någon annan kan bli hjälpt av den totala analysen på sikt...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar