torsdag 9 juli 2009

My Exodus from the US/ Hemresan


After 3 weeks and tied to a stretcher I was transported back to Sweden. Together with a doctor I was flying back on the regular flight but in a re-designed place back in the plane.
A glass of red wine to celebrate my return to life......
- - - - - - - - - - - - - - - - -
Hemresan
Efter att ha legat på sjukhus i USA under 3 veckor var det dags att återvända hem. Min far och min syster hade kommit och tillbringat en vecka där med mig. Jag skulle åka tillbaka på bår och de skulle flyga reguljärt dagen innan. En dansk läkare från SOS kom och flög tillsammans med mig. Mellan Santa Fe och San Fransisco flög jag med ett litet ambulansplan och mellan San Fransisco och Arlanda i ett SAS plan i "egen kupé". En skål i rött kostade läkaren och jag på oss.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar